Alla inlägg den 1 mars 2018

Av eva johansson - 1 mars 2018 23:16

Mörkret som sänker sig över oss .. tystnaden som infinner sig ..
Långt bort hörs ljudet från en bil som passerar Kalix på E4:an ..
Det brummar lite från varmluftspumpen på ett sövande sätt..
Tiden borde tillbringas sovandes, ny dag imorgon startar upp med möte..
Tider att passa som faller i glömska, dagar som blandas ihop... gör om gör rätt ...
Framtiden lockar.. den finns där ute, bara följa strömmen ..det är den lättaste vägen.. men tråkigaste så vi går mot strömmen , sneddar strömmen .. backar ibland, vi går vår egen väg...
Gatulyktans sken söker sig in genom fönstret ... sovrummet är svalt och mörkt och tyst ..förutom mina andetag ..<3 <3

Av eva johansson - 1 mars 2018 07:28

Tankar och känslor är överallt.
Inget som går att styra inget fysiskt att ta på.
Bara är så här.
Jag mår okej. Har funnit mig i att acceptera det jag inte kan förändra.
Funnit mig i det men blir ibland påmind om sorgen av det.
Då måste man få vara ledsen en stund.
Tårar renar liksom själens sorg när de faller ..
Min kärlek är orubblig !
Allways!

Skapa flashcards