Alla inlägg den 20 mars 2018

Av eva johansson - 20 mars 2018 21:32

En lång dag .... intressant och händelserik.
Pratat med min utvandrare <3
Min mini filur som fyllde fem år , Mommos prinsessa <3 fick ha sin favvo moster hela dagen ;)

Sen skrivit klart GP förutom en liten detalj ;)
Fått veta min löneökning ;) är nöjd får man väl säga ;)
Kalasat lite på em och sedan handlat och fixat inför min resa mot Gbg . Exet kommer och bor hos mig med våra barn när jag reser iväg :) att jag är ett snällt ex som bjuder in i mitt hem, handlar och fixar... städar och bäddar rent så de slipper pendla från Boden varje dag till skolorna ;)
Det är ju inte bara han som är snäll och kommer , det handlar om ett teamwork när den ena föräldern har nått måste så ställer man upp för barnens skull. Solklart fall !! <3

Nu skriva kom ihåg lista... hänga tvätt.. ställa klockan och sova film <3
Nu är vi ruggit nära ett piggare liv ;)

Ovido - Quiz & Flashcards