Alla inlägg den 24 mars 2018

Av eva johansson - 24 mars 2018 06:51

Alla funderar vi väl på vad som finns på andra sidan ... vad händer när vi dör osv ...
Jag tror på ett liv efter detta , jag tror på att vi återföds ..
Jag tror på att vi har skyddsänglar, livsguider ... kalla dem vad du vill men de går bredvid oss. Det är min tro <3
Vi skall lyssna på magkänslan på vår intuition för det är så vi blir visade vägen.
Känns nått fel så är det ju till 99% fel.. med facit i handen.

Av eva johansson - 24 mars 2018 06:34

Tänk att äga en sån här goding ;) jag kan riktigt se mig där i blommig klänning och hatt <3 där skulle jag sväva förbi , stanna till ibland ...<3
Skulle lätt kunna bli gammal i den .. turas om att parkera utanför mina filurer...men alltid köra och hålla mig undan från kung Bore ... han har jag haft nog med sällskap av ;)

Av eva johansson - 24 mars 2018 05:52

Men det skulle ta ett tag att få vardagen att fungera utifrån det tänk vi lagt upp här hemma, speciellt om man inte förstår och praktiserar LAB vanligtvis....
Det har fått vara lite styra upp vis telefon ..det har även varit saknar min mamma...<3
Det är så mycket jag gör som inte syns för att vardagen skall vara smidig ..
Nu börjar de märka vad jag gör ...även för deras trygghet..
Det är egentligen så vanligt och rutinerat att jag inte tänker på det förrän någon av dem säger ... mamma du gör inte så ... mamma du gör ju så ...och de menar det positivt.
Jag är inte oumbärlig de skulle nog få det att fungera... men de skulle få det lite jobbigt innan det är på vårat sätt.
Man bör kanske skriva ner en katastrofplan .. om jag inte kan vara här.. hur vi strukturerat upp vardagen för att den skall fungera och flyta på smidigt och alla skall känna att de lyckas.
Just nu är den ju bara i mitt huvud ..

Skapa flashcards