Alla inlägg den 26 mars 2018

Av eva johansson - 26 mars 2018 20:33

Jag är ju av den som tror att alla vill väl tills det slår emot en att det verkligen inte är sanningen.
Naiv och blåögd - skyldig!
Fortsätter att tro ändå .
Jag tror det goda alltid övervinner det onda.

Även om jag fick chansen att såra Dig,
Så skulle jag Aldrig!

Av eva johansson - 26 mars 2018 09:26

Det gick inte som det skulle utan jag drog på mig någon ildsint bacilusk i halsen .. fick åka in till sjukhuset, först Kalix som slussa mig vidare till Sus. Nötte soffa på akuten till och från i fyra timmar med olika undersökningar och prover och kirurger.... tills den sista undersökningen visade inläggning.
Då ska man ju styra upp annat oxå ... barnen.. bilen ... jo tog egen bil (eller mammas bil) det var ju dumt för kände ef några mil att jag inte borde kört bil ..
Nåja kom ju fram som jag skulle iaf ;)
Opererad på nytt i natt eftersom det visade dig att såret behövdes dräneras..och idag är jag en helt ny tant <3 vilken skillnad kan tom hosta, haha ..
Så det jag trodde förra veckan var ett steg framåt ledde mig tre steg bakåt men nu går vi framåt igen ....
I feel alive <3

Ovido - Quiz & Flashcards