Alla inlägg den 31 mars 2018

Av eva johansson - 31 mars 2018 16:27

Alla bär vi på mängder av olika händelser som präglat oss i livet. Man går igenom jobbiga och roliga saker ... hur vi låter det påverka oss är vårt eget val.
Jag är förespråkare av eget ansvar av saker man väljer göra, konsekvenser man får ta..
Om min dotter skolkar tillsammans med en kompis så skyller jag inte hennes val på kompisen, utan det är alltid ett eget ansvar man har alltid ett val ...
Jag har en vän som inte haft en normal uppväxt, som stött på enorma svårigheter .. så hon skulle kunna bete sig hur som helst och försvara sig med att det beror på det.
Men Hon har kommit att bli en fantastisk mamma och otrolig kämpe och jag tror hon skulle klara vad som helst.
En vacker kvinna med ett enormt hjärta, som även slår för dem som inte alltid är så snäll. En kvinna jag beundrar och som jag är stolt att säga , Hon är min vän <3
Det jag vill säga är att det spelar ingen roll var man kommer ifrån, utan var man är på väg!

Ovido - Quiz & Flashcards