Alla inlägg den 5 februari 2019

Av eva johansson - 5 februari 2019 18:55

Den eviga kampen med Pigge och Gnidde.. de har ju inte så lätt för dem ;) Val man gör utesluter ju inte ett annat val, det kan vara så att det andra valet blir begränsat under en tid. Mina val har kanske inte alltid varit väl genomtänkta, vissa val blev för enkelheten, ansvar man tagit har ofta handlat om att inget annat alternativ kunde fungera.
Men jag vet att mirakelvalen har varit för att jag velat träffa dem, inte för att utesluta eller komma undan något ... alla kommer inte förstå ens val eller ens kunna se betydelsen av vad som kommit med valen och det är faktiskt helt okej :) ingen annan lever med de valen än jag. Men bara för att man inte ser samma värde som jag så skall man inte förminska mina val... <3

Ovido - Quiz & Flashcards