Alla inlägg den 6 februari 2019

Av eva johansson - 6 februari 2019 20:54

Är den läkande eller har den bara ett sätt att lyckas få oss igenom trassliga grejer och tuffa tider...? När du inte längre gråter när du berättar din historia, då har du kommit förbi den!? ... Nått i den stilen har jag läst någonstans .. säkert delat det på fb någon gång oxå ....Då är jag inte där ännu ..jag gråter ibland för mig själv när jag tänker på min historia ..vilka otroliga dalar och enorma berg man tagit sig genom och över... <3
Det är oftast när man är själv som tillbakablicken kommer .. jag har ett behov av att gå igenom det med mig själv, det är ett sätt att bearbeta allt .. och man frågar sig själv hur man orkat till hit, när man borde gett upp för längesen ..men då dyker det upp ett minne .... älskade ungar <3<3<3<3<3<3<3

.. jag minns detta så tydligt ..det är 6 år sedan idag, vi hade avslutat en tuff period som dessutom var inkapslad i en katastrof period, vår tillvaro var overklig ..vi överlevde även trots att vi knappt visste hur lugnt, glädje, lycka stavades till .. för vi visste hur man stavade till Kärlek och det var det absolut viktigaste verktyget vi behövde, vi kunde lita blint på att den var stadigt och tryggt <3

Skapa flashcards