Alla inlägg den 10 juli 2019

Av eva johansson - 10 juli 2019 20:41

I full gång.. när kroppen visar på alla sätt att det är dags att vila så studsar hjärnans invånare upp och dansar .. Pigge och Gnidde.. mina vapendragare ;)
De skulle helt utan tvivel kunna lösa många problem om de fick göra det på sitt speciella sätt..;)
Inte välkomnat av alla... behövs inte heller, vi klarar oss med att hålla till vårat eget ... men oboj vilka bra lösningar vi sitter inne med ;) haha ..
Just nu går vi under plan A, men om plan B skulle öppna upp så är den lite bättre, lite snabbare ...vissa delar i plan A och B har blivit helt borträknat ..och så kan det bli ibland .. man skall inte tro att saker och ting löser sig på ett självklart sätt, men det är vi egentligen ganska vana vid när allt kommer omkring.
Skall försöka söva dansparet i hjärnsalen med ett par Ipren så att kroppen orkar dansa imorgon ;) <3

Av eva johansson - 10 juli 2019 15:15

Så, så mycket att göra ... tiden känns inte som om den räcker till just nu. Behöver antingen ett par till av mig, fler dagar eller mer timmar på dygnet och arbetsro med ett ton motivation ...denna j-a förkylning som håller på att attackera min kropp gör mig tokstressad....
Jag vill att allt denna kommande vecka bara skall flyta på ..<3
Sätter mig ner och gör en Todo-lista jag brukar bli mer effektiv då .... gör mitt bästa för att orka och få till det bra ..
När jag nått halvvägs .. då tömning är klar skall jag ta lite paus och fokusera i det nya ..<3

Ovido - Quiz & Flashcards