Alla inlägg under mars 2020

Av eva johansson - 16 mars 2020 12:33

När har man någonsin varit hemma för så här lite ? Nåja Lillan är sämre och det uppmanas att då skall alla stanna hemma......
För mig är ju inte överflödig tid utan någon serie att nöta någonting positivt om karusellen startar för Pigge och Gnidde ...:)
Är ju egentligen ingen katastrof tänkare utan brukar försöka se lösningar ... men att detta är vår undergång har jag svårt att tro, är det nu så så spelar det ju ingen roll att oroa sig då går vi ju under hursomhelst..... men det som rastlösheten skapar är mer att det skakar liv i den verkliga sorgen.
För någon dag sedan skulle en kille fyllt år, för några dagar sedan var det tråkiga årsdagar ...det får mig in på min egen verkliga sorg.... har haft en bra period <3 kanske för att så mycket annat snurrat runt...
Sorgen finns ju alltid ibland behöver den bara in i djupsömn så att man fungerar och kan njuta av den lycka, glädje och kärlek man oxå har snurrandes runt sig <3
Men om min sorg skulle hitta en öppning en annan vinkel vill jag bara att vetskapen finns om att min kärlek För All Tid <3 är orubblig

Skapa flashcards