Alla inlägg under juni 2020

Av eva johansson - 19 juni 2020 21:29

Det blir inte alltid som man tänkt eller önskat .... att förstå eller bli förstådd är inte heller en självklarhet.. <3 ibland borde man kanske bara vara sin egen..<3 Vara på utlån vid tillfällen då man inte behöver bli förstådd eller behöver förstå... komplicerat...men i samförstånd med Pigge Och Gnidde så kommer Vi överens om den enklare vägen.. förvänta Dig ingenting, då blir du heller inte sårad <3

Av eva johansson - 13 juni 2020 19:23

Idag skulle det ha varit sista kvällen i Polen för mig och mina vuxna flickebarn <3 känns väldigt sorgset.. och denna pandemi gör att jag har ingen aning när jag får träffa den yngre av dem. Vi svenskar är ju inte välkommen på så många platser....:(
Vi skulle ha ätit gott och druckit gott, shoppat loss och bara njutit av tiden ihop...<3
Jag saknar sjuan i sin helhet så grymt mycket sådan sorg som inte går att beskriva <3
Blev ju en del nostalgi snack idag som väckte känslor som lagts i dvala... så skönt att de får lufta sig ibland även om jag blir down för en stund... <3
Det finns en önskan, en dröm som känns starkare än allt annat.. som jag skulle kunna offra något för och det är min sjua <3

<3

Av eva johansson - 6 juni 2020 00:38

Första gången i mitt liv då jag inte längtar till sommarsemestern :) har så roligt och intressant jobb just nu att jag på riktigt skulle kunna skippa den :)
Detta är vad jag alltid velat göra.. klura, trixa.. det finns inga problem bara olika lösningar..<3
Är på plats innan starttid och glömmer bort sluttid.. :)
Fick svaret idag ? Du kommer tillbaka efter semestern ? ... tillbaka var? På DV eller här... Här! <3 Wow wow wow ...yes, thanks!

Ovido - Quiz & Flashcards