Direktlänk till inlägg 29 oktober 2020

Där stod Du <3

Av eva johansson - 29 oktober 2020 21:23

Vi har skrattat så tårarna sprutar, vi har varit griniga på varandra, vi har solat, badat, dansat, klippt gräs, skottat snö, grillat, eldat, haft kafferep, partat, chillat, gråtit, stöttat varandra och allt bara för ditt civilkurage för 8 år sedan <3
Mitt värld kollapsade och du kände inte mig men du visste vad jag behövde, du stod där och sa Jag finns Här <3 precis som om det vore det mest naturliga i världen <3
Och precis så kommer jag att finnas Där då du behöver mig <3
Älskade, galna, kloka, ärliga, fantastiska, fina medmänniska och för All Tid min vän <3

 
 
Amisa

Amisa

29 oktober 2020 21:35

Så fint att ni har den styrkan och kraften tillsammans!

http://min-inre-vagvisare.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

:)

Av eva johansson - Fredag 1 mars 09:43


Två månader på det nya jobbet och fyra månader kvar av tjänsledigheten...jag är så glad att jag tog chansen och så tacksam att min vännen tjatade på mig även då hon sökte samma jobb ...

<3

Av eva johansson - Onsdag 14 feb 20:22


Tiden förändrar oss, situationer, händelser, trauman...jag har trott att jag förändrats de sista två åren men faktum är att jag förändrades massor för många år sedan de två sista har bara varit de vidrigaste och tuffaste .....

<3

Av eva johansson - Fredag 2 feb 23:20


Livet bjuder på många tankar om varför, hur, var och när? Man får vad man orkar bära...så är det inte saker händer som man inte kan kontrollera, som man inte kan välja och det har ingenting med vilken styrka du har att ta dig igenom det. Jag är inne ...

Av eva johansson - Lördag 27 jan 06:33


Det kan vara jobbigt med förändringar även för någon normalstörd som jag, oftast är det förberedelsen mentalt inför en förändring som är tuffast. När väl den biten är över och det är dags att utföra förändringen så brukar det ju bli bra. Nu är jag 27...

Av eva johansson - Måndag 8 jan 14:44


Året har börjat med nytt jobb, spännande och intressant .....behövde en positiv förändring och det är det verkligen, har en feel good känsla ...

Skapa flashcards