Direktlänk till inlägg 6 november 2020

Då var vi här Igen!

Av eva johansson - 6 november 2020 05:15

Pigge och Gnidde har ju haft liveshow hela natten ... de lessnar ju aldrig de små eländiga filurerna som bosatt sig huvudet ;)
Så många tankar om hur man trodde framtiden skulle vara för längesen... nu är vi i den framtiden och det ser inte alls ut som man föreställt sig .. det är inte dåligt, men det är heller inte så bra som man önskat.
Julen har väl aldrig riktigt varit nått man sett fram emot men den har varit full med kärlek, när bushögen var små kom storasyskon och kusin och var tomtenissar natten till julafton. Då kom tomtarna, glittret, granen, paketen.. före det så är det ju advent.. väntans tid och då är det adventsljus endast som lyser i fönstret. Sen på julaftonsmorgonen när bushögen vaknade till julen hade mamman som lagt sig sist redan stigit upp och tänt ljus överallt... lyckan i deras ögon glömmer man aldrig <3
Mina stora fantastiska vuxna människor <3
Sen bär vi även på mindre bra jular.. men det spelar ingen roll för om jag skulle få en önskan och en önskan endast så skulle det vara huset fullt med mina människor en gång till samtidigt <3
Med bara kärlek inombords <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

:)

Av eva johansson - Fredag 1 mars 09:43


Två månader på det nya jobbet och fyra månader kvar av tjänsledigheten...jag är så glad att jag tog chansen och så tacksam att min vännen tjatade på mig även då hon sökte samma jobb ...

<3

Av eva johansson - Onsdag 14 feb 20:22


Tiden förändrar oss, situationer, händelser, trauman...jag har trott att jag förändrats de sista två åren men faktum är att jag förändrades massor för många år sedan de två sista har bara varit de vidrigaste och tuffaste .....

<3

Av eva johansson - Fredag 2 feb 23:20


Livet bjuder på många tankar om varför, hur, var och när? Man får vad man orkar bära...så är det inte saker händer som man inte kan kontrollera, som man inte kan välja och det har ingenting med vilken styrka du har att ta dig igenom det. Jag är inne ...

Av eva johansson - Lördag 27 jan 06:33


Det kan vara jobbigt med förändringar även för någon normalstörd som jag, oftast är det förberedelsen mentalt inför en förändring som är tuffast. När väl den biten är över och det är dags att utföra förändringen så brukar det ju bli bra. Nu är jag 27...

Av eva johansson - Måndag 8 jan 14:44


Året har börjat med nytt jobb, spännande och intressant .....behövde en positiv förändring och det är det verkligen, har en feel good känsla ...

Skapa flashcards