Alla inlägg under juni 2021

Av eva johansson - 17 juni 2021 20:36

Tror inte det skulle ha någon betydelse för hjärntröttheten även om man kunde.... Glömmer saker varje dag, vill mest sova då jag slutat jobbet, benen känns som bly när man går, speciellt uppför trappen....hjärnan jobbar på som ett galet tok, försöker få ihop logostiken i livet...Vill göra så mycket men förmågan uteblir...det är jobba, sova, skita som gäller mest, hjärnan jobbar på så mycket så svårt att få till det övriga. 

Tänk på dig själv, var ego kommer ett råd...vad den personen inte vet att det är lättare sagt än gjort, men har varit mer ego vilket resulterat i att jag hamnar här åter igen,,,,utmattningssyndromet vaknar till liv....  blir less när man får jaga folk att göra sitt jobb, ibland får man göra jobbet så det blir gjort...hjärnan blir tröttar och längtar så sjuk som den är till semester i 4 veckor....4 veckor utan att ta på mig ett krav, göra bara om jag verkligen vill...nåja till Amsterdam skulle jag kunna resa...det mötet slukar inte energi, det tillför..precis som andra filurer   men leldigheten är varmt välkommen, jag hoppas på värme och sol, men egentligen spelar det inte så stor roll....skulle lätt kunna sova bort några regninga dagar...

Gnällig??? .. Kanske, kanske inte....men inte många av er hade tagit er hit i mina skor   

Ovido - Quiz & Flashcards