Alla inlägg under juli 2023

Av eva johansson - 7 juli 2023 13:00

Gåvor kan se ut på olika sätt...jag fick en otrolig gåva, en vistelse på annan ort. En helt fantastisk miljö i ett väldigt hemtrevligt hem, kände mig på en gång välkommen trots att husfolket var på semester <3
En plats, ett lugn, trivsamt, trevligt och skönt<3
Även haft besök av mina människor här, det var så härligt att umgås på detta sätt spela spel, dricka nått glas vin, vattna blommor...Jo det trodde nog ingen om mig, för hos mig lever inte mer än två stackare ..att gå runt och ge dem vatten är terapeutiskt..så skall skaffa mig några egna tåliga växter :)
Dagarna går fort då man mår gott, nu har jag städat, tvättat undan, diskat och duschat så snart styr jag Forden hemåt <3 tankad med energi <3
Går en sista runda så jag inte glömt nått....packar ner Mackan <3 som självklart varit med mig i hjärta och tankar precis som Alltid <3

Ovido - Quiz & Flashcards