Alla inlägg under september 2021

Av eva johansson - 13 september 2021 20:13

Det är inte så att Pigge och Gnidde rymt, blivit stumma eller gått i pension.. Vi har gästspelat på semesterbloggen.. Och vi har pausat lite.
Men nu är vi tillbax kanske varit saknade... Kanske inte... :)
Det har ju hänt en del i funkisfamiljen, här är det ju inte många stunder av lugn och ro :)
Vissa saker är inte tillåtna att avslöjas här inte ens i metaforer... Det är munkavel rakt av!
Men jag kan ju avslöja min egen upptäckt.. Inte helt överraskande men ändå en chockerande upptäckt... Mitt lillbarn börjar bli stor.. Killar på rummet, TNT i högtalaren och almanackan visar att om ca 2 år är hon myndig!!!!
Hur gick det här till... Det innebär att jag även upptäcker att lillprinsen är ett år från myndig!!!
Jag hamnar ju själv nu då i en ålderskris ;)
En lillunge har ju redan passerat gränsen jag trodde tiden skulle stanna upp lite :)
Det är även knappt 3 veckor kvar av M3s under 30 liv ;).. Det innebär att 3 av mina barn är över 30 år!! Hur sjukt är det inte.. Och knappt en lillunge kvar <3
Samma dag hon kliver över tröskeln till 30 så blir jag hela 53 år.... <3
Många minnen med alla mina barn när de varit små känns väldigt nära på samma gång som väldigt långt bort <3

Ovido - Quiz & Flashcards