Alla inlägg under mars 2024

:)

Av eva johansson - Fredag 1 mars 09:43

Två månader på det nya jobbet och fyra månader kvar av tjänsledigheten...jag är så glad att jag tog chansen och så tacksam att min vännen tjatade på mig även då hon sökte samma jobb <3
Att få jobba enligt konstens alla regler och normer som ger förutsättningarna för dem jag är där för, att lyckas efter bästa förmåga med sitt liv är fantastiskt roligt. Att vi i arbetsgruppen kompletterar varandra inte konkurerar med varandra, tar till vara kompetensen hos varandra och förstår att en fungerande verksamhet kräver struktur och rutiner och det bygger vi nu. Rom byggdes inte på en dag, vi börjar från grunden kartlägger och tar steg för steg...så härlig arbetsgrupp och så mycket brukarfokus.
Det gör ont i hjärtat att lämna många man jobbat med så lång tid som 14 år (brukare)...<3 men man måste tänka på sig själv, det skall kännas bra att gå till jobbet och en bra arbetsmiljö är viktig.
Kommer ju att se dem fler gånger för kommer fortsätta jobba extra i LK <3 men måste säga att BK leder toppen i brukar förståelse för vem och varför är vi på jobbet, kunskapen om de olika funktionsnedsättningarna...och de är för att man vidareutbildar sig, fördjupar sina kunskaper....så jag har beslutat att lämna LK, men är fortfarande stolt över att ha vissa verksamheter i mitt CV <3

Ovido - Quiz & Flashcards