Alla inlägg den 29 mars 2018

Av eva johansson - 29 mars 2018 09:44

Varit till Töre och mött upp Moas fina familj på pappas sida <3 de skall till Narvik och fira påsken ihop :) så jag fick skicka lite påskgrejer och påskkramar med dem till mina fina Amsterdammare <3 hoppas de får en fantastisk påsk ihop <3
Saknar dem men får ta sikte på att flyga till Amsterdam istället :)

Min påsk blir att träffa andra av mina fina människor och återhämta mig så mycket som möjligt :)
Tänkte få klämma in en viktig vän <3 det har inte alltid räckt till med tid och ork den senaste tiden men sånt skall åtgärdas <3
Kanske får möjlighet att krama om mina miniskruttar <3<3
Viktigast att fokusera på är återhämtning .. men vet ni hur svårt vila blir när lusten att göra saker är tillbaka ;)

Ovido - Quiz & Flashcards