Alla inlägg den 23 augusti 2018

Av eva johansson - 23 augusti 2018 13:42

Mycket, mycket intressant och jag lyssnar och tar in det Bo Heljskov säger trots att jag fipplar på mobilen ...gjorde jag inte detta skulle jag somna ;)
Bakom mig satt tidigare en kvinna och sov ... för ett tag sedan satt hon liksom jag och fippla på mobilen ..... möjligt en jämlike :)
Jag vet ju att det är på detta vis, känner mig själv riktigt bra vill jag nog mena... så underhåller mitt hjärnkaos så jag slipper skammen att somna...;) och mina arbetskollegor slipper skämmas ... ;)

Av eva johansson - 23 augusti 2018 06:45

Pigge och gnidde har hållit låda i natt ! Om jag sluppit värken så hade jag kanske klarat av att manipulera dem så de somnade ;)
Grubblar och analyserar sönder allt när det är dags att sova, rent hopplösa.
Det finns ju inte mycket man kan göra åt vissa saker och en del saker skall man inte göra nått åt ...men hjärtat förstår heller inte att huvuduppgiften är att pumpa blod inte engagera sig i allt eller överkänna saker.

Ett samtal på morgonen kändes skönt iaf, av mamma såklart <3

Ovido - Quiz & Flashcards