Alla inlägg den 22 december 2019

Av eva johansson - 22 december 2019 12:53

Energislukande vecka är snart över och julen står för dörren ...10/1 får vi återgivarsamtalet och det skall bli spännande. Nu är det vi skjutit upp i 6,5 år gjort och vi kan bara vänta ... man väntar på den rätta tiden men kommer den någonsin, det är väl bara att ta tag i saker och göra tiden rätt. <3
Väl bemötta i huvudstaden av fantastiskt kompetenta utredare :) och det var nog tur det annars hade det nog gått mindre bra.. vi tog oss igenom alla moment utom ett prov som vi skall få lämna här .. remiss skickas ..
När man sitter och blir interjuvad på det sättet så framkommer många svårigheter och många som man lyckas med och kan lägga bakom sig. Vi har stegat rätt och ibland fått göra om och göra rätt... men med facit på vissa delar och man fick berätta sina metoder och tankar och man får tbk ? Vad glad jag blir när du tänker så, det är så rätt:)? Då känns det bra inuti... för om någon brottas med tankar om det är rätt el fel så är det jag, oftare och oftare följer jag min känsla och den leder mig rätt <3

Ovido - Quiz & Flashcards