Alla inlägg den 30 april 2019

Av eva johansson - 30 april 2019 21:11

För oss går det oftast ett par tre fram och ett tillbaka... så håller det på och man har som kommit in i takten ...
Man kan inte få alla inblandade att dansa fram samtidigt, huvudsaken är att man tar sina danssteg till samma musik ;)
Lite tungt blandat med mycket lättnad ..
Nu ska vi spela musik som fyller dansgolvet med glädjesteg... jag vet att det går <3
Förstår nu att jag ofta inte varit uppbjuden.. eller inte haft nog bekväma dansskor och min danspartner hade om möjligt två vänsterskor ;)

Av eva johansson - 30 april 2019 14:32

Försökt låta bli men minnenas arkiv är stundvis väldigt lockande ...<3 man hittar så ofantligt mycket där..sånt som får en att le, att gråta, att skratta högt.. sånt som får en att dröja kvar och att skrolla fort..
Mycket gör ont det går inte att komma ifrån .. om jag vetat då vad jag vet nu kanske jag försökt göra något en aning annorlunda med förhoppning att sorgen inte skulle bli så enorm.
Om jag låtit vissa saker vara hade det då varit bättre eller sämre nu ? Det kan man aldrig veta ...just Då kändes det som Om jag inget gör så blir det värre...
Jag kan ha haft fel men agerar helt instinktiv det fanns som inget annat eftersom allt runt omkring oss stod helt still...
Det finns en hel del glädje inblandat också i denna sorg..<3 det får man inte glömma även om sorgen fått mycket plats..
Min allra första största kärlek lämnar aldrig mitt hjärta <3

Ovido - Quiz & Flashcards