Alla inlägg den 23 november 2020

Av eva johansson - 23 november 2020 21:33

Det börjar närma sig slutet på uppdraget, som skulle vara 8 veckor kommer att sluta på 8 månader...:) en rolig, spännande, stundvis hopplös tid :) jag har lärt mig en hel del om mig själv, även lärt andra nått och även lärt mig en väldigt mycket del om andra.
Skall försöka få ner min tid i en utvärdering som innehåller så mycket som möjligt.. <3 Av en tid med skratt, svammel, allvar, förvåning, försvårning, utmattning, utmaning, skvaller, beröm, ilska, glädje, klurighet, fjäsk .. men jag har upplevt människor växa i sin roll men även sett det motsatta.. mycket har varit givande samtidigt som annat varit hopplöst <3
Vi jobbar med ett levande material, som utvecklas, förändras, åldras .. vi måste uppdateras varje dag... instruktionerna har bäst före datum idag, imorgon kan de vara förändrade. Vi har ett ansvar att hålla dem aktuella och en skyldighet att ta del av dem <3

Ovido - Quiz & Flashcards