Alla inlägg den 17 augusti 2020

Av eva johansson - 17 augusti 2020 20:17

Man vet inte om saker och ting blir rätt när man gör dem förrän man har hela facit. Det spelar ingen roll att det känns rätt jag vet ju att vinden kan vända snabbt... det kan ju bli alldeles tokigt fast man tror man räddar sig för stunden. För att lyckas bygga nått stabilare hur galet det än verkar.. jag försöker se helhet jag tänker i konsekvenser och från olika synvinklar. Inte alltid vill jag förklara för det blir så svårt för en del att förstå ändå. Jag har många gånger reagerat annorlunda och det har varit mer skadligt i det långa loppet så jag labbar igen ... en favorit i repris, backar är alltid rätt när man inte vet vad man skall göra :) det ger en mer tid att hitta rätt metod i en lugn takt <3 bygga oss starka och trygga och modiga <3

Finns här för All Tid <3

Ovido - Quiz & Flashcards