Alla inlägg den 17 maj 2023

Av eva johansson - 17 maj 2023 17:19

Livet har inte tagit någon annan vändning...den tunga känslan av meningslöshet...varför låta ekorrhjulet snurra...dag ut och dag in...år efter år...vad är meningen med livet ..kämpa och strida...så är det fortfarande...
Ställer mig frågan vad har jag gjort för att allt skall vara så tufft.... Visst det finns alltid de som har det värre ..finns de som oxå känner sig ledsen och deprimerad... Men denna depression om man vill kalla det så är inget som går att bota .... Det gör mitt mående ganska väldigt dåligt ...jag försöker hålla mig ovanför vattenytan, försöker verkligen...visst sjunker man ner lite då och då men än så länge tar man sig upp ..
Jag vet att jag måste leva med detta men det är jävligt tufft...det är vidrigt och mörkt...

Ovido - Quiz & Flashcards