Alla inlägg den 13 oktober 2018

Av eva johansson - 13 oktober 2018 11:11

Nu vet pigge och gnidde, bara för att ni inte hört så mycket om dem på sista tiden så innebär det ju inte att de flyttat ut ;)
De är hopplösa visa dagar/kvällar/nätter... visst ibland kan de även spåna i roliga och trevliga saker, men när de får tråkiga sidospår som vill skapa oreda och starta kaos då är de inte så poppis.
Deras största intresse verkar iaf vara att störa min sömn och i vissa fall även strö salt i öppna sår, men de kan även skapa tankar och beteende som inte finns.
Påhittiga filurer, eller hur!! :)
Nåja jag har mina knep för att omvandla dem för stunden ...<3
Men det stökar till när de vill få mig att känna mig dålig och sämst ... så kommer att undvika i största möjliga mån allt som kan mata dessa knäppisar som det inte går att bli av med <3

Ovido - Quiz & Flashcards