Alla inlägg den 5 oktober 2019

Av eva johansson - 5 oktober 2019 07:19

Bara hoppas att det inte dröjer för länge ..eftersom vi nu är positivt inställda, iofs kan det vända när som helst och ibland har det gjort det när vi precis nått fram. Allt kan vara positivt och fungera toppen med förberedelse men när målet är nått för behandling eller möte av något slag så förlorar vi ändå. Vågar inte ropa hej förrän vi är helt över bron...
Åren har varit en stor prövning och jag har lärt mig att inte allt behöver stridas om, när man gått igenom väldiga svårigheter så är situationer som skulle få andra att gå till krig fullt beväpnad inte värda att ta.
Det går kanske inte att förstå och som jag sagt tidigare jag bryr mig inte så mycket att förklara heller.... om det inte känns viktigt för mig ;) men om mottagare är mer intresserad av att ifrågasätta än att höra förklaring då lägger jag ner det.
Nu står vi då och väntar på biljett för att få lyfta, detta rent bokstavligen och det känna spännande och jag tror även att det kan locka på ett positivt sätt för filur att ta sig över bron ..... jag tänker vara med hela vägen <3

Ovido - Quiz & Flashcards