Alla inlägg den 11 oktober 2019

Av eva johansson - 11 oktober 2019 20:00

Släp mig varsomhelst , jag tror jag hittar hem ... husgudens ord träffar mitt inre...
Steget mot att falla ner och omfamnas av utmattningen har snubblat över mig... lyckades hindra att falla så djupt <3
Tillbaka upp och försöka hitta strategier för att hantera min överkänslighet <3
Den har jag mycket att tacka för men den ställer även till det för mig ibland. Men jag är jag och måste vara ärlig med vem jag är .. den tillhör min personlighet och oftast är jag stolt över den ... <3

Av eva johansson - 11 oktober 2019 19:51

Släp mig varsomhelst , jag tror jag hittar hem ... husgudens ord träffar mitt inre...
Steget mot att falla ner och omfamnas av utmattningen har snubblat över mig... lyckades hindra att falla så djupt <3
Tillbaka upp och försöka hitta strategier för att hantera min överkänslighet <3
Den har jag mycket att tacka för men den ställer även till det för mig ibland. Men jag är jag och måste vara ärlig med vem jag är .. den tillhör min personlighet och oftast är jag stolt över den ... <3

[Bild]

Ovido - Quiz & Flashcards