Alla inlägg den 18 juli 2018

Av eva johansson - 18 juli 2018 10:57

Att få fatta sina egna beslut om hur man vill leva är alla människors rättighet ... men vi vet att beslut vi tar även påverkar människor i våra liv ..
Det blir ju så när man skaffat människor som är beroende av en så länge de är minderåriga.... alla beslut man tar försöker man göra så bra som möjligt för alla, den man ofta glömmer bort är sig själv.
Friheten att vara ego ..rättigheten finns det de som vill påverka och styra och det för att det passar hens liv.
Visst man bör ta hänsyn till andra men man skall inte offra sig själv sin egen lycka för någon annan inte tycker att det blir bra.
Att vara alla till lags är ett handikapp man haft för det är helt omöjligt.
Alla är ansvarig över sitt eget liv sin egen lycka <3
Vill inte känna att jag måste hålla tbk mitt eget feel good för att det inte passar någon annan.
Mina människor det bästa jag vet! Men jag människan är oxå bra <3

Ovido - Quiz & Flashcards