Alla inlägg den 23 juli 2018

Av eva johansson - 23 juli 2018 08:34

Jag skriver en katastrofplan i mitt huvud, gör en risk och konsekvensanalys för att nå fram till beslutsfattaren.
Jag önskar, hoppas och ber att man på något sätt når fram till hen.
Man får inte besluta åt någon annan, men man måste när man har ansvar över någon se till att den personen förstår vad det är som kommer med olika val man måste göra...
Livet blir inte ofta vad man tänkt det skall bli.... känner mig som ett väldigt levande bevis för det..<3
Men när man helt plötsligt mår bättre än man någonsin trott var möjligt, då vill man stanna där i det tillståndet länge, jämt och alltid <3
Man vill inte att känslan tar slut .. det är ju så gott att må gott igen ..
Vi har framtiden framför oss alltid vad den bjuder på vet vi aldrig riktigt även om vi har många möjligheter och val så påverkas våra val av andras val, likt en labyrint som man går fel i man får vända ta en annan väg .. göra ett nytt val ...
Just nu, just här , i denna vill jag vara...<3

Ovido - Quiz & Flashcards