Alla inlägg den 31 juli 2018

Av eva johansson - 31 juli 2018 20:22

När vintern var som tuffast gjorde jag upp planer för sommar och semester ... men livet hände under våren och gjorde att min sommar såg mycket annorlunda ut.
Efter min operation i mars kom jag tbk till mig själv, vilken lycka att må bra igen ;)
En filur flyttade in i mitt hjärta och fått mig att må gott <3 han bor där ännu <3
Andra aktivitet än planerat har upptagit min tid och det har jag trivas bra med.
Våra dagar har varit väldigt mycket bara vara och helt njutbara!
Ett par tre tråkigheter har dykt upp, en stor kraft har fått jobba ..men förhoppningsvis blir allt av det så bra som möjligt <3
Njuter fortfarande av den helt otroliga sommarvärmen som vi fått ha!
Så alla dessa planer jag hade som jag skulle hinna med har fått stå tbk och det tycker jag faktiskt är skönt !
Nu har jag verkligen lagt mer tid och känsla i här och nu <3

Ovido - Quiz & Flashcards