Alla inlägg den 3 juli 2019

Av eva johansson - 3 juli 2019 01:14

Full turbulens hos Pigge och Gnidde .. varför ska det börjas då resten av mig vill sova ?
Kroppen är trött men knoppen håller låda ...
Svår resa just nu .. alla passagerare vill till olika destinationer och jag vet inte om jag kan tillfredsställa någon av dem ... vill inte såra någon, men vill inte heller bli sårad ..<3
Bär redan på för tung last vad gäller sorg ..
Försöker stuva om och släppa in lite glädje allt blir lättare och enklare då.
Men räcker det till ? Räcker jag till ?
Mina självklarheter är inte andras.. så ser verkligheten ut .... för min inte frid och för att undvika sömnlösa nätter bör jag följa mitt hjärta och det som för mig känns rätt och riktigt <3
Vad är jag om jag förlorar mig själv igen ...

Ovido - Quiz & Flashcards