Alla inlägg den 5 juli 2019

Av eva johansson - 5 juli 2019 00:26

Satt och prata ett par stycken en kväll och då får jag då frågan vad jag är dålig på ?!
Eftersom jag är an eftertänkande, analyserande person så släpper jag ju inte det ännu ....:(
Så typiskt svenskt att söka fel hos varandra !
Vi är så dåliga på att berömma varandra och ge varandra komplimanger ... vi borde egentligen skämmas..
Klart jag är dålig på en del saker, mindre bra på annat...bra och bäst på en hel del ;)
Det viktigaste av allt som jag är bäst på är att älska och kämpa för mina filurer <3 där finns verkligen ingen som jag ! Visst kanske för mycket i någons ögon, men vi behöver alla olika handledning i livet ... det är inget fel i det, det är fel att inte förstå att det är så.
Ingen är bättre än någon annan och att leta fel på varandra är väldigt dålig egenskap som vi har <3

Ovido - Quiz & Flashcards