Alla inlägg den 13 juni 2022

Av eva johansson - 13 juni 2022 11:57

Vidrig känsla så smärtsam så in i helvete! Kärlek så enorm och fylld av förkrossan ...överlevnads taktik över det vanliga. Det är inte i vildmarken utan i efterlivet och det är den svåraste att uthärda.
Det finns inga ord till tröst det finns inget knep att hjälpa mig bära, bära denna livslånga fruktansvärda smärtan som bor i min kropp och själ.
En dag är jag full av energi och i ett ögonblick kan energin dräneras och jag kraschlandar där jag står. Jag söker min styrka hos honom, ber honom hjälpa mig framåt, hjälpa mig klara min dag, min kväll, min natt och mitt liv.
Gå bredvid mig och visa mig vägen <3
Jag söker ett svar på varför, det är som gåtor i tusen texter...jag gissar och ger mig svar jag kan hantera, svar jag klarar av att överleva med.
En dag i taget....jag måste lyssna på min kropp och på min själ vad vi kan göra och klara av...<3
Jag är inte den samme och blir inte den samme igen, det måste mitt jag acceptera och respektera <3

Ovido - Quiz & Flashcards