Alla inlägg den 22 juni 2022

<3

Av eva johansson - 22 juni 2022 21:05

Varit till Mackan idag, med jämna mellanrum är jag där. Det blir inte lättare kraschar varje gång <3 Det känns som om jag går genom helvetet...livet på jorden är ju bra och underbart, men så hemskt smärtsamt. Allt galet en människa kan uppleva här, all smärta som människan får genomlida...sorg, svält, krig och ond bråd död...kan detta vara nått annat än helvetet själv ...Vi skall prövas säger nån, för vad? Vi får inte mer än vi klarar av säger en annan...det är ju inte sant, en del får mer och andra åker räkmacka.
Den fysiska smärtan vi känner, den samarbetar med själen...det blir kanske inte smärtfritt när vi går vår övergång ....jag önskar Han var kvar här, jag hade mött alla demoner vid hans sida, jag hade slagits mot dem precis så som jag gör nu..jag vet att jag aldrig skulle gett upp <3
Min kärlek till mina barn är konstant, den är på riktig, den lämnar aldrig, inte någonsin. .den når in i evigheten <3
I All Tid I All Evighet <3

Ovido - Quiz & Flashcards