Alla inlägg den 5 december 2023

<3

Av eva johansson - 5 december 2023 18:00

Snart födelsedag igen ..min älskade unge skulle fyllt 28 år, känsla av illmående sköljer över mig smärtan runt hjärtat gör sig påmind...tårarna bränner bakom ögonlocken och kroppen orkar ingenting, nedbäddad ett dygn nu varvar soffa och säng ...<3
Andra födelsedagen...jag har tagit semester den dagen tänkte det skulle räcka, men den sorgetunga kroppen och själen behövde vila <3
Det var kallt natten mot fredag den 8/12- 1995 när vi for till BB, men min guldklimp tog tid på sig och kom inte förrän 18.02 på den sena eftermiddan , han var en stadig kille på över 4kg <3 jag höll honom tryckt mot mig och la endast ner honom då jag åt. Min fina Lillkille <3 minnena är så tydliga, dina varma hårda kramar du gav som vuxen man känns fortfarande om jag blundar....Du är så saknad <3 Du sa alltid, Puss puss mamma älskar Dig <3

Ovido - Quiz & Flashcards