Alla inlägg den 14 december 2023

Av eva johansson - 14 december 2023 17:51

Jag är på väg att ta steget vidare, ett jättekliv med så mycket positiv energi i sig...en förändring till det bättre på många nivåer <3 nytt jobb...pluggandet går bra och det är fantastiskt roligt och intressant. Det är så utvecklande när man har intresse i det man gör, man fyller på sina kunskaper för i mitt yrke lär man sig ofta något nytt man blir aldrig färdiglärd när man jobbar med levande material i ständig förändring <3 Ingenting är heller sig likt sen jag startade min yrkesresa med denna målgrupp, den är vad jag tycker den roligaste, intressantaste och så utvecklande än det jag gjort förr. Om jag trodde att jag kunde allt, skulle jag inte läsa vidare, det har jag alltid gjort även utan att gå skola. Jag kan otroligt mycket men det ryms massor mer och den som tror att den kan allt redan är nog den med minst kunskap ;)
I veckan har jag fått bra omdömme och vitsord, många bra verktyg att ta med mig vidare av någon som ser en annan potential än jag själv ser :) så vem vet vad som händer ...men jag vet att jag är på rätt väg, så bra känsla och min intuition har alltid stämt även då jag inte litat riktigt på den <3

Ovido - Quiz & Flashcards