Alla inlägg den 24 februari 2023

Av eva johansson - 24 februari 2023 21:00

Alla sju är lika älskade, det bästa jag vet <3 min sorg är ju inte enbart min den är ju vår <3 vi har det jobbigt och tufft bitvis allihopa och saknade av vår mittemellan broder är fruktansvärd <3
Vi har varandra det är det som betyder mest, även om vi lever olika liv så finns vi där för varandra <3
Det mest vedervärdiga, det läskigaste, det vidrigaste och jävliga....ni vet det som aldrig händer oss ...det hände och vår värld brakade ihop..<3
Nu närmar det sig flera årsdagar som kommer att skaka om oss, få oss att må illa, få oss ledsna och förtvivlade...vi måste förbi dem det finns inget annat och min älskade Änglason kommer att guida oss det är min övertygelse <3
Han kommer i mina drömmar, alltid i mina tankar, för evigt djupt bevarad i mitt hjärta <3 tills den dagen vi ses igen....<3

Ovido - Quiz & Flashcards