Alla inlägg den 8 oktober 2022

Av eva johansson - 8 oktober 2022 12:04

Min första födelsedag utan en grattishälsning från min Lillkille <3 jag brukar säga att vi firar inte för att vi blir gammla vi firar att vi lever <3
En trevlig födelsedag man kan tro jag fyllde jämt, hur trevligt allt än är så kräver det styrka och energi av mig så igår var jag helt slut...:(
Jag vet att det är mitt trauma som orsakar det och jag vet att jag klarar av dagar som har struktur och rutin bättre än fritid..jag vill ha kontrollen på mig själv så gott det går. Jag vill tillåta mig att bryta ihop och jag vill tillåta mig att klara av situationer. Den sista jag tänker på innan jag somnar och den första jag tänker på då jag vaknar <3
Saknaden är fysisk smärtsam, ångesten och oron är konstant och mer eller mindre hanterbar. Saknad och älskad för alltid i all evighet <3

Ovido - Quiz & Flashcards