Alla inlägg den 14 oktober 2022

Av eva johansson - 14 oktober 2022 17:34

Jag behöver detta så mycket, har även anmält mig till kyrkan som startar upp för oss som förlorat i suicid <3 idag fick jag även tillbaka min medicin som läkaren ville plocka bort....ville att jag skulle ha en antihistamin medicin som kan fungera mot ångest och oro .. det funkar inte kan jag lova, min oro och ångest karvar i mig innifrån <3 jag har så ont i min kropp och den är så, så trött...jag kämpar för att hålla ihop så när jag kan släppa kampen och landat i min comfort zone så kraschar jag och somnar <3
Trycket över bröstet och den stickande känslan runt hjärtat sägs vara min stress och oro...händer att jag får ta djupa andetag för då lättar det lite...
Att jobba fungerar...jag behöver struktur och rutin och de två sakerna är A och O på min arbetsplats :)
Min näthinna spelar upp bilder från den 13e mars så snart jag sätter mig i bilen ..svåra permanenta bilder ...jag vill inte att tiden skall gå och jag vill inte att den står still...avståndet mellan oss ökar för varje sekund, det smärtar så jävligt ..Älskade, älskade unge Du fattas Mig <3 Jag är så trasig ...

Ovido - Quiz & Flashcards