Alla inlägg den 18 oktober 2022

<3

Av eva johansson - 18 oktober 2022 06:05

Så trasig inom mig kämpar för överlevnad <3 blir riktigt irriterad när människor skall låtsas ha empati för min situation. Hur ser jag då att de låtsas ..Jo det är enkelt det lyser rakt igenom dem falskhet..jag låter det vara för det får inte ta min energi, den lilla jag har <3
Har sökt en förändring men den ligger på distans och så fick jag veta att det sker en öppning i en situation som är påfrestandet så jag kan lägga min förändring på paus, för det finns en chans att saker blir bättre ...men jag släpper inte min sökning, den har bara inte så bråttom just nu.
Jag kan låta mitt trauma och min sorg ha sin tid..<3
Öppningen som kommer ger mig luft, risken för att kvävas har minskat rejält <3
Tack Min Ängel<3<3<3

Ovido - Quiz & Flashcards