Alla inlägg den 21 mars 2023

Av eva johansson - 21 mars 2023 09:26

Helt underbara dagar i Skottland, naturen storslagen, vacker och oemotståndlig <3
Tankat energier i hjärtat och själen <3 det gör tiden lättare även om sorgen hänger tungt inom mig <3 saknaden kommer aldrig sluta värka och den kommer att ge mig tunga och svåra stunder <3 det är jag medveten om...att livet är förändrat att jag ser saker från andra vinklar. Jobbet håller mig uppe utan jobbet skulle jag bli liggandes och inte ta mig till dessa möjligheter att tanka mitt hjärta och min själ. Isolerat mig på sätt och vis och på sätt och vis inte...det handlar om att vara i sällskap och miljöer jag är trygg i. Det handlar om mig, vad jag är bekväm med och det måste få göra det.
För att denna resa ens skulle bli av tog Moppan rodret, hon bara beslutad att nu blir det så här, det kunde hon eftersom hon visste hur hon skulle göra...vi var iväg, fantastiska vyer, vi susade fram i en bedårande liten bil. Snön,regn,solsken har bytt av varandra, mystiska platser och fina trevliga boenden. Det fanns ingen risk att vi skulle behöva blotta vår sorg för andra än oss själva <3 och vi hade Mackan med oss vi packade upp honom och vi packade ner honom ...vi kände hans närvaro inom oss <3

Ovido - Quiz & Flashcards