Direktlänk till inlägg 30 april 2022

Tro på vad Du vill <3

Av eva johansson - 30 april 2022 20:18

Vi har den friheten att tro på vad vi vill...min tro på liv och död och efterlivet matchar inte precis någon religion, jag har inte heller behovet av det.
Jag tror på andevärlden, jag tror på ett liv efter detta, jag tror på kontakt från andra sidan. Jag ber om tecken, inte varje dag att inte varje vecka men jag ber om tecken som gör att jag vet och de kommer. Inte direkt, kan ta någon dag...då jag ber om tecken är jag ledsen och ensam, så dyker de upp på nån dag då jag är mer samlad.
Jag pratar högt med honom, ofta i bilen...jag slår av ljudet på radion så han hör mig <3
Jag tror på att han kan ge mig tecken från andra sidan, jag tror att vi föds på nytt och vi föds på nytt i en ny kropp men i ett samhälle av kända själar ...det är då vi inte får med oss förmågan att komma ihåg tidigare liv.
Det är min tro, vi får tro på vad vi vill...jag når bra av att ha min tro och har inget önskemål att bli påverkad till något annat.
Vissa saker har jag bara vetat i livet, har inte kunnat förklara hur utan jag bara vet <3 saker som kommer att hända. Hur jag mådde den värsta natten i mitt liv...jag mådde så illa, sjukilla...men jag visste inte varför förrän på söndag em...I hate sundays! Jag vet att det finns en osynlig connection mellan förälder och barn <3 jag bara vet, för jag har upplevt den.
Jag vet att det finns en osynlig connection mellan syskon, där de på nått sätt kan känna av varandras mående...jag vet för jag har upplevt det <3

 
 
Ingen bild

Hedda

5 maj 2022 11:15

JAG vet också. ❤

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

:)

Av eva johansson - Torsdag 18 april 09:24


Jag är en övertänkare och en eftertänkare och hjärnan är aldrig tyst...den väcker mig ibland då Pigge och Gnidde har värsta diskussionerna... Det handlar inland om att påminna mig om att inte lyssna på dem utan på mitt inre, på min intuition ...jag g...

Av eva johansson - Torsdag 4 april 20:54


Ni som trodde pigge och gnidde rymt eller gått i pension så kan jag glädja er med att så är det inte. Det är alltid full fart på dem och de har åter igen börja störa mig sena kvällar och mitt i natten....bedövade av vår sorg så kämpar de för allt i v...

:)

Av eva johansson - Fredag 1 mars 09:43


Två månader på det nya jobbet och fyra månader kvar av tjänsledigheten...jag är så glad att jag tog chansen och så tacksam att min vännen tjatade på mig även då hon sökte samma jobb ...

<3

Av eva johansson - Onsdag 14 feb 20:22


Tiden förändrar oss, situationer, händelser, trauman...jag har trott att jag förändrats de sista två åren men faktum är att jag förändrades massor för många år sedan de två sista har bara varit de vidrigaste och tuffaste .....

<3

Av eva johansson - Fredag 2 feb 23:20


Livet bjuder på många tankar om varför, hur, var och när? Man får vad man orkar bära...så är det inte saker händer som man inte kan kontrollera, som man inte kan välja och det har ingenting med vilken styrka du har att ta dig igenom det. Jag är inne ...

Ovido - Quiz & Flashcards