Alla inlägg den 1 november 2022

<3

Av eva johansson - 1 november 2022 14:36

I helgen döptes mitt barnbarn, vackra lilla Vidar, Mackan, Evert <3 så otroligt fint att ge honom min Ängels smeknamn. Min Mackan sa en gång "Jag heter inte smörgås" <3 jag har många roliga säg från honom och alla värmer så skönt, smärtan som är konstant är aldrigheten <3 I kyrkan när namnen sas så rusade sorg och smärta av saknas genom mig, men jag höll ihop...fokuserade på att få bilder på den fina lilla familjen som stod vid dopfunten <3 Mina högt älskade människor <3
Jag är som med hela tiden, men när jag tänker tillbaka så känns det som om jag inte riktigt är där. Så känns det med det mesta jag gör, jag är där men ändå inte ...<3
Jag tror min Mackan var med oss och jag tror han är malligt stolt över sin namne <3 och även stolt över att hans mamma höll ihop ...men en hand av mitt hjärta på mitt ben, min Ängel vid min sida, delar av mina människor runt mig så gick det <3

Ovido - Quiz & Flashcards