Alla inlägg den 17 november 2022

Av eva johansson - 17 november 2022 04:57

Jag är ett väldigt skönt material, jag har även dåligt närminne. Anmälde mig till en studie på Karolinska där det fanns chans att få behandling via internet och telefon i 10 veckor OM man var kvalificerade...det finns inga tvivel om det, kvalade in hur lätt som helst ..det handlar om ptsd behandling. Denna pågår då i 10 veckor, jag behöver lägga ner 6 timmar i veckan på min behandling. Jag bör inte äta min medicin, men eftersom den får mig att sova så är det okej men helst inte...<3
Men den gör att jag kan sova vilket innebär att jag kan åka och jobba...än så länge...risken att den biten upphör är väldigt stor pga att vi sen efter semestern gått väldigt mycket kort om personal, nu sa chefen att han jobbar på det så för min egen skull hoppas jag att den kommer snart, hans lösning... arbetsbelastningen är högre vilket innebär stress, stresspåslag är inte bra, inte alls...jag har världens bästa jobb, jobbar gärna extra turer men klarar sämre högre belastning...då känner jag att jag måste gå innan jag total havererar.
Jag har stor insikt i hur jag ligger till och det är verkligen risigt, jag klarar inte en nivå högre stress <3 men pga att jag jobbar tror människor man är helt ok ..men jag är sjukt trasig <3
Om jag skall göra nått annat än jobb som slukar energi som krävs planering, vila och ändå kan det med stor sannolikhet vara så att jag backar. Framför mig den närmaste tiden är 18 års kalas, terapeuten, möten, middag med anledning av att jag jobbat 25 år och en AW med jobbet...det ser mörkt ut kan jag lova...<3 att genomföra allt på 8 dygn ...lutar åt att sålla...jag sover ju helst före 19 på kvällarna <3

Ovido - Quiz & Flashcards