Alla inlägg den 20 november 2022

Av eva johansson - 20 november 2022 00:12

Jo jag vet jag är skör....borde inte utsätta mig för prövningar som är uppenbart svåra ...men om man inte vet att det är en svår prövning man står framför förän man hamnar mitt i en .....
Min situation, mitt mående gör att jag går igång snabbare på det jag anser är helt galet crazy. Personer som nervärderar och förminskar människor...speciellt om det är pågrund av kön eller funktionshinder gör att jag går bananas :( även om det är ju en skämtsituation...för det finns en gyllene regel i mitt hem vilka gränser ett som ett skämt för töja.....
Mer bananas än tidigare. .innan jag blev så skadad som jag är <3 Jag tålde nog mer förr ...i mitt före liv. <3
Men om ni bara fick se min pojk när han står upp mot detta, mot killgänget som tyckte allt är en rolig shargon...ber om ursäkt och man ser och hur han är på riktigt, utan sitt crew..;) Om ni ser hur han lyfter inte från marken men i sin personlighet, som något mer än någon/något annat...hur han landar i den han är! Ber om ursäkt om han gjort någon illa och bedyrar att det inte upprepas....stort, väldigt stort... fruktansvärd stolt mamma av en älskvärd son <3
Om ni ser den bilden då förstår ni att jag orkar en dag till <3

Ovido - Quiz & Flashcards