Alla inlägg den 18 december 2022

Av eva johansson - 18 december 2022 13:12

Det är så fel att Du är på andra sidan, det fanns så mycket kvar här...så mycket att prata om så mycket att göra, så många minnen att skapa. Du hade ju börjat lära mig laga vegansk mat, det var så många, många fler rätter vi skulle äta tillsammans <3
Det är så sjukt fel!!! Så fruktansvärt sorgligt..det är en katastrof för mig <3 saknaden och tomrummet du lämnar har sådan smärta så varje dag är en kamp att överleva. Känslan av meningslöshet samtidigt som så mycket fortfarande är meningsfullt är brutal <3
Jag har misslyckats att påbörja behandling för trauma och ptsd, den blev för komplicerad genom att vara online att utföra den i mitt hem känns hopplöst ...känns som om min tryggaste plats blir tung att vistas i ..<3 samtidigt är det här jag vill bryta ihop när jag inte orkar nått <3
På tisdag ett nytt försök hos min terapeut....håll tummarna att den ej blir avbokad...det börjar bli så längesen ...En dag i taget....<3 jag mäktar inte mer än så <3

Ovido - Quiz & Flashcards