Alla inlägg den 22 december 2022

Av eva johansson - 22 december 2022 20:01

   Saknades smärta river sönder mig på insidan...får svårt att andas och tårarna rinner ner för mina kinder Aldrighetens svarta sorgekappa sluter sig över mina axlar Snart är det jul, du tyckte inte om att fira jul...men försökte ändå...när vi var inlagd på sjukhuset då du var 17 år och vi haft permission över dagen då var du ganska nöjd med onepicen du fick...nu är den min och jag har inte tvättar den...inte lagat hålet på knät heller Den julaftonskvällen spenderade vi på sjukhusets terapi och du försökte lära mig spela biljard, men fattade snabbt att jag var ett hopplöst fall ...vi målade gipstavlor och gick sen upp på ditt rum och somnade till en film.
Älskade älskade ungen min <3
Du gjorde tappra försök att få mig att se en hel film utan att somna, det blev som våra egna stunder på kvällarna när bushögen somnat.
Jag saknar dig, jag saknar dig min son Älskad för All Tid I All Evighet!

Ovido - Quiz & Flashcards