Alla inlägg den 1 januari 2023

<3

Av eva johansson - 1 januari 2023 15:24

Trött lämnade jag 2022 och trött går jag in i 2023, skall göra mitt bästa för att finnas för mina människor ...med den styrka och förmåga jag har...det kommer bli som det varit de sista snart 10 månaderna...dag för dag.
Jag är inte ensam som sörjer, hela hans familj sörjer och alla som älskade honom, som tyckte om honom som var hans vän.
Den är så fruktansvärtd detta och nyåret var tufft för flera av hans närmaste ..att de slöt upp runt vår minsta när saknaden blev så svår att hantera...att minnen från förra nyåret gjorde dem så paj <3 Att de finns för varandra som han önskat är så skönt, det ger lite frid i själen <3
Jag somnade ensam sista stunden på 2022 tårarna rann tills de blå stängdes, vaknade till av raketerna och Q som studsas upp i sängen och lade sig hos mig ...

Ovido - Quiz & Flashcards