Alla inlägg den 15 januari 2023

Av eva johansson - 15 januari 2023 12:03

Söndagar känns obehagliga, mitt hjärta slår fortare och känslan inuti mig är fruktansvärd <3
Nu har det gått 44 veckor, det känns overkligt många gånger...jag ser på foton av min älskade unge, lyssnar på honom när han sjunger och ser hans filmklipp han skickat år mig <3
Så jag saknar honom ..<3
Livet har gett mig så mycket att glädjas åt men även gett mig den djupaste sorg en människa kan få uppleva, förlusten av ett barn...ett barn som väljer att inte leva längre.

Så mycket meningsfullt har jag fått uppleva genom att bli mamma till sju mirakel <3 men även fått gå igenom flera meningslösa relationer.. både vänskap, kärlek och bekanta ...krymper cirkeln nu, för min egen skull, för att återfå energi och balans <3

Ovido - Quiz & Flashcards