Alla inlägg den 3 januari 2023

Av eva johansson - 3 januari 2023 11:21

Överskattat...man lovar nått man ändå inte håller året ut...men jag gör ett löfte till mig själv...för att orka överleva dag för dag..<3
Jag är trasig, så sjukt trasig och jag skall inte försvara det eller känna att jag måste förklara det.
Jag orkar inte vara som innan och jag orkar inte göra saker jag gjorde innan, jag har heller inte lusten ...jag vet inte när den kommer eller om den kommer..<3
Har upplevt den värsta mardröm en förälder har och det är ingenting som någonsin kommer att gå över...känslan där och då ...synerna ...jag återupplever det flera gånger om dygnet...<3 ..det kommer kanske bli lättare att hantera med tiden men det kommer aldrig försvinna <3
Saknaden tär i mitt inre och smärtan är outhärdlig...men jag tar dag för dag....vill ju vara kvar här hos de mina som finns kvar i denna värld <3

Ovido - Quiz & Flashcards