Alla inlägg den 4 februari 2018

Av eva johansson - 4 februari 2018 19:28

Och nu menar jag inte Bibeln, jag menar boken om mitt liv.. för många år sedan så sa en vän att skriv om ditt liv..
Tror inte så många är så intresserad att läsa men jag har börjat skriva, men den är endast för mina barn <3
Det är så långt tbk jag minns, tankar jag hade... beslut jag tagit .. kärlek, sorg och glädje jag gått igenom ..
Den kommer finnas tillgänglig när jag inte längre är här fysiskt..
Rättsidor och avigsidor och hit och dit.. den kanske inte är i kronologisk ordning, jag skriver nämligen lite här och nu när saker poppar upp i minnet ...
Jag gör en efterlevnad låda <3
Måste nog hamnat i en ålderskris .. eller är det för att döden hämtat så många helt plötsligt som får en att tänka på när man själv blir hämtat ..?
Har ju en egen plan om att bli gammal ... det känns som om jag blir mycket äldre än så här men vi vet ju hur lurig han Döden är <3
Att förbereda sig på det oundvikliga känns som en nödvändighet ...

Ovido - Quiz & Flashcards